Beoordelingen van Greek to Go 's-Hertogenbosch

Recente recensies

5.0
M
31 juli 2022

Tijd tussen bestellen en bezorgen was wel wat lang. Ik had z.s.m. aangevinkt, maar de bezorging was later dan het eerst mogelijke te kiezen moment. De smaak en kwaliteit maakte alles goed! Dikke aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cees
30 juli 2022

Op tijd bezorgd, smaakt lekker, prettige vakantie !

Thomas
29 juli 2022

Super👍

Mark Kradolfer
28 juli 2022

lekker gegeten alles was lekker warm en de smaken waren super.

Margaret
25 juli 2022

Vlees heerlijk mals en goed warm ook , snelle levering vriendelijke bezorger Jammer dat mijn extra bestelde saus er niet bij was en friet te hard gebakken was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mw Renjaan
25 juli 2022
Peter Paanakker
23 juli 2022

Niets zo lekker gegeten zoals we van jullie gewend zijn. het vlees was wel heel mals Maar erg flauw gekruid en de friet was kei hard, niet te eten. Allebei de friet weggegooid.

Greetje
18 juli 2022

De friet is laatste tijd wel knoer hard erg jammer helft van de zak word dan niet gegeten. De rest is gewoon super lekker 👌

Dian
14 juli 2022

Super! Zelfs de friet was knapperig.

nicolette
13 juli 2022

Weer heerlijk gegeten! Bedankt voor het koken.

Carla
11 juli 2022

belachelijk dat jullie € 4 durven te rekenen voor +/- 2 EETlepels rijst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen Boersma
11 juli 2022

Wel vaker besteld en altijd goed. Ditmaal echter vlees te droog, gyro's was niet goed gegrild/gebakken, te zacht, te vet en weinig smaak. De rauwkost was megazuur en ook laten staan, dus deze keer niet echt tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Henriette
11 juli 2022

Makkelijk bestellen en snel thuis gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
10 juli 2022

Altijd lekker, warm en goed eten!

Judith
9 juli 2022

Heerlijk, vers en prima op smaak. Bezorging was ook supersnel!

Judith
8 juli 2022

Wederom lekker gegeten. Bezorging prima, eten goed, niks te klagen dus.

Kraan
4 juli 2022

Heerlijk gegeten! Goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
2 juli 2022
Kuilboer
1 juli 2022

Altijd heerlijke gerechten. Deze keer duurde de bezorgen wel echt erg lang. We blijven bestellen maar het zou fijn zijn als jullie daar iets aan kunnen verbeteren.

Greetje
1 juli 2022

Bestel vaak bij jullie altijd goed, alleen deze reis bijna halve zak friet weg gegooid. Waren super hard niet te eten erg jammer

Thomas
30 juni 2022

Altijd goed👍

J van Os
24 juni 2022

Zoals altijd was het wederom weer super lekker.

Thecla Bolsius
24 juni 2022
Selena
24 juni 2022

Geweldig !! Altijd optijd, warm en lekker eten

E.Vugts
23 juni 2022

17.25 besteld. Bestelling zou een uur duren ( lang voor woensdagavond, maar ok) om 18.12 een mail gekregen dat bestelling onderweg was. Met de auto is het ong 8 min rijden, dus na 20 min gebeld omdat ze er nog niet waren. Ze zouden er zo zijn: werd 18.40 uiteindelijk. Dus het duurde al met al erg lang

Wim
19 juni 2022

Goed gegeten Goede kwaliteit vlees Alleen jammer dat er maar 1 vega hoofd gerecht op de kaart staat. Prima bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suijker
17 juni 2022

Hele vriendelijke bezorger Lekker eten wat mooi apart verpakt zit. Alles was lekker met vlugge bezorging.

CS
13 juni 2022

Snel bezorgd; vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sacha
12 juni 2022

Heerlijk, ruim voldoende, prima!

Cees
5 juni 2022

Heerlijk eten , en op tijd bezorgt, voor herhaling vatbaar !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gwen
5 juni 2022

Heerlijk eten! Souvlaki special weer perfect gebakken. Bezorging precies op tijd.

Amalia
3 juni 2022

Altijd lekker en snel bezorgd!

Alenka
3 juni 2022
Irene
1 juni 2022

Geweldige kwaliteit, heerlijk gegeten, lieve bediening, aardige bezorgers,tot de volgende keer ! 10 sterren !

Diana
29 mei 2022

Altijd feest super lekker en aardige bezogers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

irene
28 mei 2022

Heerlijk gegeten zoals altijd, vriendelijke bezorger,lekker, lekker , lekker !!!

Gp vd Vd Stadt
27 mei 2022

Was weer heerlijk,jammer dat er echt heel weinig tzaziki bij zat, Volgende x moet ik onthouden deze extra te bestellen

Thecla Bolsius
27 mei 2022

Het eten was exact op tijd, wederom prima verpakt, goed portie, heerlijk!

Robin
26 mei 2022

Het was weer heerlijk. Zo als altijd.

Christian
22 mei 2022
Daniëlle van Elst
22 mei 2022

Altijd goed verzorgd, goed op smaak, goede hoeveelheid en keurig bezorgd op de aangegeven tijd, zelfs op zondag.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander van Bakel
22 mei 2022

Super grill kwaliteit van een hoof niveau, keurig verpakt en geheel zoals verwacht. Vlees, salades, sauzen, stokbrood en zelfs de friet waren authentiek Grieks. Op onze verzoek was de friet iets harder gebakken, en ook zo geleverd. Daarnaast kwamen wij er achter dat onze bestelling ons schema aardig in de war schopte, na een telefoontje werd alles alsnog een half uurtje eerder bezorgd. Wat een fantastische service! Bedankt Greek-to-Go team 's-Hertogenbosch. Ook was alles keurig op temperatuur, ondanks dat alles in Empel bezorgt moes worden. Alexander van Bakel

Smits
21 mei 2022

Goede hoeveelheid en heerlijk van smaak, mals vlees en heerlijk gekruide friet. Service was prima, had sneller gemogen, moesten meer dan uur op eten wachten.

Mark
21 mei 2022

Smaak was erg goed Had iets warmer mogen zijn En jammer dat je voor een ideal betaling moet 25 cent moet betalen. Maar er komt wel een volgende smaak was echt top

Agnes
21 mei 2022

De kwaliteit van onze bestelling was zoals gewoonlijk erg goed. Dat we meer dan twee uur op de bezorging moesten wachten was minder.

Arno
20 mei 2022

Smaak top! Dienstverlening absoluut ruk!

J van Os
20 mei 2022

Bestel er al heel wat jaartjes en nog steeds zeer tevreden.

Guido
20 mei 2022

Meer dan een half uur te laat bezorgd, dat was echt jammer want we hadden haast en daarom eten laten bezorgen.

Robbert
19 mei 2022

Zoals altijd weer erg lekker!!!!!!!

Rutten
19 mei 2022

Het was rond etenstijd dat wij pas bestelden, hierdoor duurde het lang voor het eten kwam. Dat was echter ook aangegeven.

Omrani
18 mei 2022

Het was heerlijk. Ik ga vaker door jullie laten bezorgen.

Stefan gout
15 mei 2022

Was weer heerlijke netjes op tijd 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C
15 mei 2022

Zoals altijd heerlijk en fijn bestellen met de app.

John
13 mei 2022
Lena
9 mei 2022

Goede kwaliteit en service!

Selena
9 mei 2022

Geweldig

John
9 mei 2022

Ruim een half urr later bezorgd dan oorspronkelijk gemeld, maar het eten was lekker (en veel) :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bosch
9 mei 2022

Het eten was heel goed van smaak en heel mals. Grote portie, heel compleet. De bezorging was meer dan een half uur te laat, nadat we al een uur moesten wachten op de 'verwachte bezorgtijd'. Dat vind ik te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Floor
8 mei 2022

Hoi! We bestelden om 17:40 en kozen voor zo snel mogelijke bezorging. We snappen dat als er misschien een tekort is aan personeel dat het wat langer kan duren. Maar wij hebben uiteindelijk ons eten pas om 19:40 gekregen. We hadden dit graag van te voren bij het bestellen willen weten. Wij hebben meerdere keren geprobeerd te bellen naar de zaak maar kregen geen gehoor. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, want we bestellen regelmatig bij jullie en het eten is altijd top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke
5 mei 2022
Yvo
1 mei 2022

Levering duurde erg lang. Aangegeven levertijd 1,5 uur na bestelling, maar daar kwam nog 45 minuten bij. Wel nette verontschuldiging voor lange wachttijd bij levering. Eten was goed en ook nog goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
30 april 2022

Gewoon weer heerlijk zo als we gewend zijn

Mark van Empel
30 april 2022

Bezorging was er snel en we hebben lekker gegeten.

Gerben
24 april 2022

Was weer lekker, echter varieert de smaak de laatste tijd. Deze maal was de gyros een beetje flauw van smaak. De andere vleessoorten waren heerlijk , de frietjes knapperig en de tzatziki heerlijk! Tot de volgende...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
24 april 2022

Eten was weer zeer smakelijk. Maar de bezorger heeft wéér niet de opmerking gelezen, waar hij moest bezorgen. 2x langs mijn vrachtwagen gereden en toen ik er naast ging staan, keek hij nog verbaasd: “had u besteld?” Dit kan echt beter.

Jeroen
23 april 2022

Foutje in de bestelling maar supers snel opgelost. Goed eten en blij met de service want foutjes kunnen gebeuren

Robin
22 april 2022

Lekker eten en altijd genoeg.

Schalken
21 april 2022

Bestelling werd snel bezorgd. Erg lekker. Tot de volgende keer

ANGELIQUE
17 april 2022

Snel en heerlijk!!

Cor
16 april 2022
Inge
16 april 2022

Het eten was erg lekker.

Bugra Gulsen
15 april 2022

Het was WEER heerlijk!

Tim
9 april 2022
Maurits
9 april 2022
Rieki
8 april 2022

Smaakte weer heerlijk!

Bugra Gulsen
8 april 2022

Gewoon kwaliteit!!! Niks aan veranderen!!

Steven
7 april 2022

Zoals gewoonlijk weer lekker!

Michel
3 april 2022

Gewoon weer heerlijk zo als altijd en ik zou het zeker iedereen aanraden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M de Laat
3 april 2022

Smaakvol eten en keurige bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop Janse
3 april 2022

Erg lekker, jammer dat de pepersaus vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joop
3 april 2022
Jjj
2 april 2022

Vond deze keer de gyros flauw en souvlaki droog helaas.

Kevin
1 april 2022

Slecht, 2u moeten wachten 40 minuten langer dan aangegeven

Bolsius-Roelofs
31 maart 2022

Prima kwaliteit vlees, goed gepresenteerd, lekker alleen lijkt het alsof de portie iets kleiner is geworden, dat zou jammer zijn voor de jwaliteit/prijs verhouding

Agnes
31 maart 2022

De bestelling online was erg gemakkelijk. De bestelling werd op tijd geleverd en het eten was weer erg lekker. We zullen zeker vaker bij Greek to go bestellen.

Robin van Munster
28 maart 2022

Besteld met zsm als tijdsoptie, eerste daarna was 20:00. Bevestigingsmail noemt 20:05, dat is weinig meer maar onlogisch dat het later is dan de optie. Pas om 20:25 bezorgd is dan onaanvaardbaar. Op zondagavond om die tijd kan het niet meer zo druk zijn dat het systeem volledig de mist in gaat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
27 maart 2022
Wouter Groeneweg
27 maart 2022

De bezorger was mooi op tijd en het eten smaakte prima. Voor ons was de tzaziki saus wel (te) vet.

P Heere
27 maart 2022

Zoals altijd goed

irene
25 maart 2022

Heerlijk gegeten, vriendelijke bezorger, kan niet beter ! Dikke 10 sterren !

Anoniem
21 maart 2022
Soraya
21 maart 2022

Heel snel bezorgd, en dat op een zondag! Lekker, warm eten. Voor mij wel net iets te veel vlees, had wat extra groenten in mijn pita wel heel erg op prijs gesteld. Voor andere mensen was dit perfect geweest. Evengoed erg lekker gegeten, pita was vers en fluffy.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan jansen
20 maart 2022

Goed eten, en snel geleverd,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arthur Kusters
19 maart 2022

Altijd top

Stef
19 maart 2022

Lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding en snel bezorgd. Bestel hier vaker, altijd goed.

Peter van Es
18 maart 2022

Heerlijk!

Peter
18 maart 2022

Heerlijk gegeten en bezorging was netjes op tijd.

Pascal
16 maart 2022

Stipt op tijd, warm, frietjes nog mooi krokant Royale hoeveelheid vlees en tzatziki. Groente (koolsla) relatief eenvoudig Prijs kwaliteit verhouding goed

Timo Spijkers
14 maart 2022
Rieki
13 maart 2022

Was erg lekker en sneller geleverd dan aangegeven dus TOP

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
12 maart 2022

Op zich weer lekker, goede kwaliteit, een beetje zout deze keer. Al vaak besteld echter deze keer weer net anders dan zoals ik het voorheen kreeg, nu kreeg ik bij de schotel een klein bakje tzaziki ipv de grote portie die er voorheen bij zat en je betaalt hetzelfde. Ook minder kool salade en minder friet. Snel geleverd en warm, lekker gegeten.

Thomas
11 maart 2022
A Johnson
10 maart 2022

Bestelling was gemakkelijk online. Bezorging was erg vlug en de kwaliteit van de bestelling was erg goed. We zullen zeken weer bestellen.

Aniek
7 maart 2022

Het eten is erg lekker. We moesten hier bijna 2 uur op wachten. Maar gelukkig was het wel nog warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adam
6 maart 2022

Goede Griek. Smaakvol vlees en lekker saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
6 maart 2022
Diana v Rijn
6 maart 2022

Was weer super lekker !! Genoeg van alles en netjes gebracht alles warm. Top👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ANONIEM
5 maart 2022

Prima gegeten, zoals altijd. Toch een punt voor verbetering. Ik eet geen varkens- en lamsvlees. Dan is er weinig keuze op de menukaart. Veel gerechten zijn een combinatie van kip met varken of lam. Bij gehakt staat er niet bij of het varkens- of rundergehakt is. Misschien een keuze laten maken per gerecht, dus keuze uit varken, kip, lam, rund. Verder dik tevreden en vriendelijke bezorging.

Guido Renkens
4 maart 2022

Altijd goede kwaliteit, druk of niet. Soms moet je wat langer wachten maar kwaliteit gaat boven alles. Nette en vriendelijke bezorgers.

nicolette
4 maart 2022

Het was weer erg lekker en de toetjes zijn zeker een aanrader!

charissadecauwer
3 maart 2022
Pas
3 maart 2022

Door de jaren al vaak besteld of zelf afgehaald. Dit keer was onze bestelling nog maar net lauw ipv warm. Gebeld maar werd afgedaan met "Dat kan niet !!" Nou neem maar van mij aan dat we anders echt niet zouden hebben gebeld. Maar ruim euro 45 aftikken voor een "lauwe hap" vonden we toch echt iets teveel van het goede. En dan wat klantvriendelijker zijn, ook al is het druk, kan dan geen kwaad.

Marjori Janze
27 februari 2022

helaas staat op de site niet dat je friet bij het eten krijgt, waardoor het extra besteld is. Aangezien ik het niet op kreeg moest ik dat weggooien en dat is zonde. verder kwam het eten goed op tijd, en het was heerlijk.

Bolsius
23 februari 2022

Altijd goede kwaliteit, goed verzorgd

Marc
13 februari 2022

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lies Manie
13 februari 2022

Punctuele bezorging, met smakelijk eten wensen. Perfecte kwaliteit van eten. Heerlijk verse ingredienten. Korto Heerlijk, echt Grieks!!

Anoniem
10 februari 2022

Eten was heerlijk en nog heel warm toen het bezorgd werd! We bestellen regelmatig bij Greek to Go en zullen dat nog vaak blijven doen! De bestelling kwam zelfs een half uur vroeger dan toegezegd! Aardige mensen ook! Chapeau!

Petra
7 februari 2022

Goed op tijd. Eten was lekker. Frietjes waren goed knapperig en warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rieki
6 februari 2022

Smaakte zeer goed, alleen jammer dat het dik 1,5 uur duurde voor het eten bezorgd werd. Het was het wachten gelukkig wel waard

Thom Liebregts
4 februari 2022
M.kiriazi
4 februari 2022
Bart v Hoorn
3 februari 2022

Lekker gegeten

Mariareimes
2 februari 2022

Eten was goed alen mag voor dat geld wel iets ekstra bij komen als uw snapt bedankt

Hans
30 januari 2022

Weer prima op tijd met dezelfde vertrouwde kwaliteit !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guy Dumoulin
29 januari 2022

De tzatziki was niet zoals verwacht. Normaal vers maar nu leek het wel kant en klare tzatziki

Houdijk
27 januari 2022

Een prima schotel met goede stukken kippen vlees waardoor de hoeveelheid Friet helaas koud was en na al het vlees te veel om nog op te eten. De rest, een prima bezorging van allerlei goed Grieks eten.

Petra Pena guzman
27 januari 2022

Zoals altijd lekker en snel

Marco
24 januari 2022

Het was een flinke schotel dus ruim voldoende en kwaliteit was goed . Bezorging voor zondag avond best snel en voor de verwachtte tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timo Spijkers
22 januari 2022

Ik ben groot fan van het eten en de gastvrijheid van Kostas en Olga. Ik haal het eten altijd op, zodat ik met het Griekse leven in contact kom voordat ik ga genieten van de overheerlijk Gyros of een van de andere vleesschotels. Kwaliteit van het eten is heel goed. Daarnaast is het eten op tijd klaar. Ik kan iedereen aanraden om eten te bestellen bij de Greek to Go!

Christian
19 januari 2022

De beste Griek van Den Bosch

S
17 januari 2022
Hans
16 januari 2022
Femke
15 januari 2022
Janine
14 januari 2022
Anita
13 januari 2022

Wederom van een heerlijke maaltijd genoten. Bezorging op tijd en vriendelijke bezorger. Zeker tot een volgende keer.

Agnes Johnson
13 januari 2022

Voor mij is het enige dat jullie zouden kunnen verbetere is het online menu door fotos bij elk menu te plaatsen en uitgebreidere beschrijvingen te geven

Exterkate
10 januari 2022

Gewoon klasse!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
10 januari 2022

Beste Griek in Den Bosch altijd top👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melvin
8 januari 2022
Petra
8 januari 2022

Lekker gegeten! Meer dan voldoende en goed warm. De toetjes zijn ook aan te raden.

Irma
6 januari 2022

Beste Griekse restaurant van Den Bosch. Altijd heerlijk!

Thomas
3 januari 2022

De bezorger was een half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
2 januari 2021

Het is normaal altijd goed maar gisteren was het echt te lang wachten ik zag dat ze om 9 uur dicht zouden gaan ik had al heel lang van te voren besteld want ik weet het kan lang duren maar nu daarom had ik naar het restaurant gebeld want was 5 voor 9 en we hadden nu toch wel honger er werd gezegd we zijn er nu mee bezig het duurt 10 min voor we bij u zijn nou het duurde nog een half uur ze waren ons gewoon vergeten en dat vond ik wel jammer want mijn schoondochter had iets anders ergens anders besteld en het zou ongeveer eve lang duren maar zij had dus al gegeten en toen moesten we nog meer als uur wachten het eten is altijd goed want ik bestel ook altijd alleen bij jullie maar dit vond ik echt slecht

Jim
2 januari 2021

Gehaktballetjes met harissa waren erg lekker! na 2 uur wachten zelf maar gaan koken :) 1 januari was het iets te druk voor ze. Ondanks dat ik na 2 uur wachten mijn geld terug was gaan halen stond er later op de avond toch een bezorger voor de deur helaas voor mij niet meer nodig gezien ik net klaar was met koken. Volgende keer beter 4 sterren voor de normaliter prima schotels.

Frans
2 januari 2021

De tijd op de website komt niet overeen met de werkelijke bezorgdheid. 1,5 U later. Telefonisch contact was niet mogelijk. Ik zal niet snel nog een bestelling plaatsen.

Koutstaal
20 december 2021

Gevraagd om knoflooksaus ipv Tzatziki zowel bij bestellen als aan balie bij afhalen, echter geen knoflooksaus. Tevens is het afhaaltijdstip altijd 5-10 min later bij afhalen dan aangegeven bij de bestelling.

Marcel
19 december 2021
Carolien
19 december 2021

Op zich niets mis mee. Maar als je om 11 min over 6 besteld en je krijgt de mail dat je eten om kwart voor 8 bezorgd zou worden. Verwacht je dat ook. Kwam een uur later. Ik snap best dat het druk is of was. Maar laat het even weten. We hebben wat drankjes gekregen, dat vond ik netjes.

Bert van Coenen
17 december 2021

Goed eten en lekker warm

Miranda
16 december 2021

Ik kreeg een mailtje om 19:07 uur dat de bestelling onderweg is. En de bezorger kwam om 19:37 uur de bestelling brengen. Frietjes waren al bijna koud. Ben niet van jullie gewend dat het een half uur duurt voor de bezorging

Marti
12 december 2021

Eten was zoals altijd prima. Alleen had ik gevraagd zonder lamskotelet (kostasschotel) maar er zat wel lamskotelet bij. Dat was jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Donker
12 december 2021

Wij bestellen hier regelmatig, tot deze keer altijd goed. Deze bestelling van 15 tor 20 min te laat, vlees was prima maar koud en de friet was helemaal slap. Niet wat wij gewend zijn helaas.

Rinske
12 december 2021

Lekker Grieks eten. Porties voldoende. Bezorging ene keer op tijd andere keer te laat. Overall tevreden!

Willy Wartenberg
11 december 2021

De bezorging is bijna een uur te laat wat echt niet kan. Dat betekent voor mij, dat klanten die komen afhalen voorgaan. Dat is niet logisch want er is al een tijd met me afgesproken en ik heb al afgerekend. Laten bezorgen doen we dus niet meer bij Greek to go. Kwaliteit was verder prima en bezorger uiterst vriendelijk.

Gpvdstadt
11 december 2021

Er zat echt mega weinig tzaziki bij.nog geen eetlepel vol. Ben ik totaal niet van jullie gewend. Jammer dat dat soort dingen achteruit gaan.ik zeg ook altijd graag warm.

Eekels
9 december 2021

Zet bij je menu wat er zoal bij zit. Bv frietjes dat zorgt er voor dat ik niet nogmaals 2x friet bij besteld heb 🙈🙈

Vilma
8 december 2021

Zoals altijd alles super lekker,genoten,efxaristo poli!

Bram van Beijnum
8 december 2021

Altijd prima!

Anita
8 december 2021

Wederom erg lekker gegeten. Ruim voldoende en mooie schotels. Bezorging ruim op tijd!!

M de Laat
4 december 2021

Lekker en vriendelijk!!

MFL
29 november 2021

Eten was weer lekker. Bezorgtijd van 1,5 uur is echt te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dini Griffioen
28 november 2021

Het was heerlijk. Wel aan de koude kant.

Stefan
26 november 2021

Het eten was weer super goed. Alleen bij de bezorging hapert het soms een beetje in mijn geval. Ik bestel om bij mijn vrachtwagen te laten bezorgen. Dan moet je uiteraard een adres opgeven. Dit doe ik dan met het adres waar ik sta, met een duidelijke toelichting, bijvoorbeeld: "tegenover dit adres, witte vrachtwagen". Dat staat dan ook op de bon die de bezorger bij zich heeft, bij toelichting, alleen schijnen ze dat niet te lezen en zie ik ze soms toch naar dat huisnummer gaan. Dit zou beter mogen in mijn ogen. Blijf gewoon bestellen, hoor. Want het eten is gewoon heerlijk.

Charissa
24 november 2021

Vooraf bij het restaurant geïnformeerd over de bezorgtijd, deze was zoals vaker wordt opgemerkt aan de lange kant. Maar het wordt absoluut gerechtvaardigd door de kwaliteit van het eten. Heerlijk eten, erg lekkere tzatziki en bovenal genoeg eten. De bezorger was erg vriendelijk en correct. Echt een aanrader, zou hier zeker nog eens bestellen!

Joop Janse
21 november 2021

Lekker en veel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
17 november 2021
Anita
15 november 2021

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en zeker voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niewold
14 november 2021

Half 6 mijn eten besteld en 2 uur later pas gekregen, dat vindt ik wel absurd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kate
14 november 2021

Giros vlees altijd helemaal top! Super lekkere frietjes erbij (perfecte hoeveelheid) EN precies op tijd! Kan niet beter!

Matt
13 november 2021

Heel erg lekker. Bezorging was later dan het tijdstip (niet onverwacht met de lockdown) en helaas geen taramas ontvangen!

GuusGS
13 november 2021
JKG Machtanz
11 november 2021
T. Blom
11 november 2021

Zoals altijd n goede keus! Online besteld, prima!

Dumoulin
10 november 2021
lensen
8 november 2021

op tijd geleverd en heel lekker! hier gaan we vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margaret
8 november 2021

Geweldig lekker eten ,komt heerlijk warm aan en zeker op tijd . Geen rommel wat je bij veel thuisbezorgd wel krijgt ECHTE AANRADER chappeau griek to go

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
6 november 2021

Het was weer als van ouds heerlijk en het smaakt beter dan laatst in corfu

Manuel
6 november 2021
philippe
4 november 2021
Ron van Zijl
4 november 2021

Super lekker, snel weer bestellen....😋

Pena
4 november 2021

Altijd heerlijk eten en vriendelijk

Helma
4 november 2021

Lekker eten, keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Anoniem
1 november 2021

Er zaten veel harde stukjes in Daarnaast hadden we als bezorgtijd: 18.30 en stond de bezorger al om 17.00 voor de deur Normaal is het lekkerder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
31 oktober 2021

Zoals altijd geweldig lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renjaan
31 oktober 2021

Was niet echt warm en was minder gekruid jammer

M
27 oktober 2021

Keftedakia waren niet warm, jammer.

Carien
24 oktober 2021

Lekker als Altijd 😉👍🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dungen van den Hans
23 oktober 2021

Eten was goed en lekker en bezorging op tijd en vriendelijk.

Guido
23 oktober 2021

Elke keer weer goed van kwaliteit, enige minpuntje is toch wel de prijs, en dan ook nog bezorgkosten.

Gerben
20 oktober 2021

Vlotte bezorging, vriendelijke bezorger!

Van Alphen
17 oktober 2021
Marco
17 oktober 2021

Erg lekker, zoals aangegeven bezorgd en het was best veel. Ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
17 oktober 2021
A v d Ven
17 oktober 2021

Weer lekker van gegeten. Bezorger was mooi op tijd.

Jeroen
15 oktober 2021
Gert-Jan
11 oktober 2021

Snelle bezorging in Vlijmen. Waren er binnen 30min. Eten was helemaal prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

V D L
7 oktober 2021

heerlijk eten en fijn personeel. Vindt een trouwe klant.

M vos
4 oktober 2021

Geweldig verpakt eten blijft heerlijk warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bolsius
4 oktober 2021

Prima als altijd helaas 20 min later bezorgd als gepland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanne
3 oktober 2021
Fam.
3 oktober 2021

Het eten was keurig op tijd. We hadden een beetje haast en er werd hard gewerkt om de bestelling op tijd te leveren. Hier waren we zeer content mee, dat is echte service en het smaakte ook weer heerlijk. Bedankt 🙏!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
3 oktober 2021

Helaas was het eten bijna koud. Moest het opwarmen in de magnetron. Is niet de bedoeling.

Kees
1 oktober 2021

Zoals altijd: The best Mousaka in town!!!!!!!

Ibge
1 oktober 2021

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!!

J. te Brinke
30 september 2021

Eten was goed. Wel jammer dat er friet bij geleverd wordt i.p.v. Griekse rijst

Cor Houdijk
30 september 2021

Prima kwaliteit alleen jammer dat het eten er ps om 18.00 uur was ipv de afgesproken tijd 17.30 uur.

Van den Hanenberg
29 september 2021

Jammer, dat het een kwartiertje te laat was.

Petra
27 september 2021

Uitgebreide schotels. Goed warm bezorgd. Heerlijke smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Timmermans
27 september 2021

Normaal altijd erg lekker bij Greek2Go. Afgelopen keer was de gyros erg hard, en de friet ontzettend slap. Van de 2 schotels die we hadden besteld, hebben we 1,5 weggegooid!

Marion
27 september 2021

Het eten was heel lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bax
27 september 2021

Op de app is niet heel duidelijk wat er exact bij zit en de hoeveelheid. De frietjes waren extreem zout en taai. Erg jammer dat dit als bijgerecht niet te eten was. Op deze manier een slechte eerste ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carien
26 september 2021

Heerlijk eten. Bezorging echt zo snel mogelijk. Onze favoriete Griek😄

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M de Laat
26 september 2021

Gewoon rima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elera
26 september 2021

Heerlijk gegeten. Geweldige service. Bedankt!

Jven
25 september 2021

Prima enkel bestelde ik een lipton ice tea en kreeg ik een fuze tea

Nathalie van Bokhoven
25 september 2021

Heerlijk, veel te veel, maar heerlijk!

Bart
19 september 2021

Zoals altijd prima. Lekkere lamskoteletjes! Keurig op tijd klaar, vriendelijk. Yamas!

Steven
18 september 2021
Michel van os
17 september 2021

Het was heerlijk alleen niet zo warm als dat we gewend zijn van jullie maar zeker een aanrader

Anja Van griensven
9 september 2021

Altijd netjes en correct geleverd En het smaakte weer verrukkelijk

GP VD STADT
8 september 2021

Het was weer heeeerlijk.excuus voor de bezorger,dat hij lang aan de deur moest wachten ivm defecte bel

Paul
5 september 2021

Heerlijke pita's en razendsnel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerben
5 september 2021

Erg lekker, mooie maaltijd, mixed grill met extra pita en extra tzatziki en dessert gebak.

Leon
2 september 2021

Lekker, mooie porties, als altijd. Snel en keurig bezorgd.

Brouwer
2 september 2021

Altijd lekker

Cor Houdijk
1 september 2021

Een prima thuisbezorgings restaurant, zeker een aanrader om niet te hoeven koken.

Carla
31 augustus 2021

wat is het nut van het doorgeven van een bezorgtijd als je die met 3 kwartier overschrijdt? ( besteld om 6 uur tegen 8 uur geleverd ook wel lang)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Konings
31 augustus 2021

Prijs/ kwaliteit verhouding prestatie is prima. Bezorging op het aangegeven tijdstip

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen
29 augustus 2021
Annette Steenkamp
29 augustus 2021

Ze zijn altijd stipt op tijd, het eten is van goede kwaliteit en komt altijd goed warm aan!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elmar
29 augustus 2021

Hebben er 2 uur op moeten wachten…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan gout
29 augustus 2021

Eten was super lekker We hebben wel een beetje lang moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem van Lamoen
28 augustus 2021

Levering heeft bijna 2 uur geduurd, waardeloos

Hans
1 augustus 2021

Smaak en variatie lekker alleen jammer dat het te ver afgekoeld was

Gemma
30 juli 2021

Het eten was heerlijk, maar de frites was erg zout

Arthur Kusters
29 juli 2021

Wederom heerlijk gegeten.

Anja
23 juli 2021

Vlees was super mals, friet was super krokant dit is echt een aanrader A super goede Griek is

Erik
23 juli 2021

Super lekkere gyros met tzatzik. Een nadeel, eet er net iets teveel van, kan niet stoppen.

van den Dungen
23 juli 2021

Bezorging was super en het eten ook. Helemaal goed dus!

Wim
22 juli 2021

Top service en heerlijk eten!

Tim
21 juli 2021

Prima verzorgd, lekker vers Grieks comfort food 👍🏻

Esser
17 juli 2021

Heerlijk eten, nette bezorging!

C vd Steldt
17 juli 2021

Was weer heerlijk, vriendelijke en snelle bezorging.

Steven
14 juli 2021
Vliet
11 juli 2021

Zoals altijd top. Heel lekker.

Irene
9 juli 2021

10 sterren ! Heerlijk gegeten, vriendelijke bezorger, beste van Den Bosch !

Hans
29 juni 2021

Ondanks de hevige regenval, supersnelle bezorging en precies volgens afspraak. We hebben heel lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martine
26 juni 2021
A. Haans
26 juni 2021

Goed eten, lekker warm en snel gebracht

mel
25 juni 2021
Louise
25 juni 2021
Alexander van Bakel
21 juni 2021

Gemakkelijk bestelling en betaling online. Afgehaald en hartelijk ontvangen bij een oprecht enthousiast team. Meerdere malen begroet en bedankt (zelfs door de bezorgers die nieuwe bestellingen op kwamen halen). Complimenten hoe het team samenwerkt en continue kwaliteit afleverd. Wellicht ook niet onbelangrijk, de kwaliteit (en temperatuur) van het heerlijke eten: Super! Zelfs de frietjes krijgen een Griekse twist. Het vlees is mals, vers en perfekt bereid. De schotels zijn zorgvuldig samengesteld en er is volop keuze. Tot de volgende keer. Greek-to-Go, een absolute aanrader voor Den Bosch en omstreken. Alexander van Bakel Empel

Pierre Hobbelen
19 juni 2021
Elfring
19 juni 2021

Heerlijk gegeten

Jeroen
18 juni 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk

gertjan keizer
7 juni 2021

Ging vlot, geen klachten. Jammer dat je nog niet binnen mochten wachten met mondkapje, was als enige klant aanwezig. Voor gehandicapte mensen of moeilijk ter been lijkt me dit een must/noodzaak maar gelukkig wel een bankje buiten. Bij slecht weer zouden ze niet niet moeten doen eigenlijk. Toch mijn complimenten!

Simon van Erp
6 juni 2021

Supersnel, vriendelijk en goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
6 juni 2021

Perfecter kwaliteit en exact op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michelle
4 juni 2021

Altijd heerlijk! En deze keer ook heel snel bezorgd: 40 min voor de verwachte bezorging, super!

Marieke
3 juni 2021

Heerlijk gegeten!!

Fransje Jansen
28 mei 2021

Minder dan we gewend waren

Dumoulin
27 mei 2021
J
25 mei 2021

Eten op tijd, goed en lekker Bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miqui
24 mei 2021

Ruim 20 minuten te vroeg waardoor nog niet iedereen thuis was. Slappe ongare friet en uiteindelijk koud eten. Volgens de bezorger was het drukker dan normaal. Jammer dat dit direct ten koste van kwaliteit en tijdigheid gaat. Teleurstellend.

Jeroen
24 mei 2021

Altijd lekker, vers en op tijd!

Sháron
24 mei 2021
Hedi
23 mei 2021

Bestellen betalen bezorgen... lekker en voldoende en goed geïnformeerd over bezorgtijd... duurde n uurtje en dat was ook zo... volgende keer weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cris
23 mei 2021

eten is heerlijk en meer dan voldoende, aanrader

Iris
22 mei 2021

Heerlijk! Plateau voor twee. Bezorgt. Lekker en genoeg. Was nog lekker warm bij bezorging.

  • </